Din nou despre EKA

Din nou despre EKA

În ultima perioadă m-ați întrebat despre cursurile de engleză, așa că revin cu câteva detalii și noutăți. În primul rând vă anunț că English Kids Academy a început campania de înscrieri pentru anul școlar 2017 – 2018.

 Cursurile de limbă engleză pentru copii și adolescenți încep pe 25 septembrie 2017 și se încheie pe 15 iunie 2018.

   Se fac grupe pentru fiecare categorie de vârstă (fiecare grupă având maxim 10 cursanți):

-Sing&Play (alături de părinte, de la 6 luni la 2 ani)

– Wiggle&Grow (de la 2 la 3 ani)

– Laugh&Learn (de la 3 la 4 ani)

– Playful English (de la 4 la 7 ani)

– Happy English (de la 8 la 14 ani)

– English for Teens (de la 15 la 18 ani).

Pentru detalii și înscriere: solicitați informații prin formularul online sau scrieti direct la englezapentrucopii@ih.ro sau sunați la 0723 900 204, 0728 808 610 (zona Tineretului)/ 0728 808 619, 0728 137 442 (zona Lujerului)/ 0733 108 074 (zona Victoriei-Ion Mihalache).

Datorita cursurilor interactive și atractive specifice fiecarei grupe de vârstă, la EKA copiii învață cu plăcere. La English Kids Academy, copiii învăță mai mult decât limba engleză, ei dezvoltă abilități pentru întreaga viață! 

„Metoda de predare, îmbunătățită permanent, ține cont și de dezvoltarea copiilor ca OAMENI, de diferitele lor tipuri de inteligențe, conform Teoriei inteligențelor multiple a lui Howard Gardner, transmițându-le odată cu limba engleză și un set  valoros de cunoștințe și abilități de viață (creativitatea, lucrul în echipă, încrederea în sine, spiritul de leadeship, formarea respectului reciproc, compasiunea și ajutorarea altor semeni etc). Toate acestea sunt cultivate printr-o serie de programe de învățare a limbii engleze care îi vor face pe cei mici să îndrăgească învățarea limbii străine (cursuri, cluburi de film sau de conversație, dezbateri și tabere).”

Tot la EKA puteți face și Evaluarea Potențialului de Învățare sau Evaluarea Inteligențelor Multiple.  Acest concept unic în România are la baza cercetările doctorului Louis Norbeck axate pe Teoria inteligențelor multiple (a dr.  Howard Gardner).

Pe scurt, aceasta teorie spune că nu trebuie să ne întrebăm dacă un copil este inteligent ci în ce fel este inteligent. Inteligența poate să fie:

– Inteligență logico-matematica 

– Inteligență verbal-lingvistică

– Inteligență interpersonală

– Inteligență vizual-spațială

– Inteligență Intrapersonală

– Inteligență corporal-kinestezică

– Inteligență muzical-ritmică 

– Inteligență naturalistă

– Inteligență Spirituală

(Află mai multe despre acestea dar și despre Introducerea în Inteligentele Multiple, modelul lui Gradner de pe blog.)

Copiii dețin în formă de mugure toate aceste inteligențe, iar de la o vârstă fragedă, unele din ele pot să devină preponderente și să fie folosite cu predilecție de copil. 

Făcând evaluarea veți întelege ce tip de inteligență foloseste cu preponderență copilul, veți descoperi tipurile de inteligență dominante ale copilului; veți întelege mai bine atitudinea copilului față de invățare; veți identifica stilul preferat de învățare al copilului dvs.; veți descoperi cum vă puteți ajuta copilul să învețe cât mai plăcut și eficient și veți ști în ce direcție profesională să-l îndrumați pe copil în viitor.

 

Metoda de evaluare este distractivă, bazată pe imagini pe care copilul trebuie să le identifice și dintre care trebuie să aleagă, iar rezultatul evaluării va indica stilul de învățare preferat de copil și va recomanda tipurile de activități care pot stimula toate cele opt tipuri de inteligență ale sale. 

Detalii și înscrieri la 0733 108 074.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s